Madlavning

,

Månedsopgave – Videnskaben i mad

  • 0 / 5

I denne månedsopgave skal der samles op på de videnskaber, som vi møder på i

, , , ,

Eclair

  • 0 / 5

Så er vi endnu en gang kommet til de opbagte dej. Vi kan også kalde

, , , ,

Vegetar-forløb

  • 0 / 5

Indhold i forløbet Her finder du en oversigt over indholdet i dette forløb, hvor du

, , ,

Pad thai

  • 0 / 5

En ægte streetfood- og madkulturklassiker, som vinder mere og mere ind i min undervisning. Når

, , ,

Boghvedepandekager med fyld

  • 0 / 5

Vi arbejder med videnskaben i køkkenredskaberne, og i den forbindelse ser vi nærmere på pander

, , , ,

Samosa

  • 0 / 5

En vegetarisk hapser med dip-dip-nam-nam… Og den kan nemt gøres til et hovedmåltid. Vi kan

, , , , ,

Vegetarburger

  • 0 / 5

Vi arbejder med madmæssigt mangfoldighed. I den forbindelse læser og hører vi om to personer,

, , , ,

Den napolitanske pizzadej

  • 0 / 5

Med corona fulgte der alverdens modefænomener. Madmæssigt må man sige at surdejen og pizzaovnen var

, , , ,

Fish N´chips, mushy peas &

  • 0 / 5

Minifiskeforløb på 6. årgang. Tja, kan vel bruges som man vil ift. klassetrin. Men jeg bruger